سلام مامانا میتونم به دخترم کیوی بدم خیار میتونم بدم

۱۰ پاسخ

همه میوه ها میشه داد
جز آناناس کیوی توت فرنگی

من دخترم دکتر حبیبی بردم داد

خیار بده ولی کیوی فعلا نده

من کیوی دادم اسهال شد پسرم ولی خیار میخوره

اگه رفلاکس داره نده اگه نداره یکم بده تست بگیر سنشم کمه برای کیوی دادن

کیوی تا ۱سالگی ممنوعه
مرکبات

من همه میوه ای دادم
خیار خیلی وقته میدم
کیوی چندبار اول خوشش نیومد سری اخر لی ش خورد چون مزه اش یکم متفاوته

مای نه اخه کیوی چیه الان عامل اصلی حشاسیت و رفلاکسه ‌ولکنید این میوه هارو تا یه سالو نیم ندین پرتغال و کیوی خیلی بده الان تو این سن

کیوه حساسیت زاست تست بگیر
خیار آره بده

آره تست بگیر بده

خیار اره

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۲ سالگی
مامان فسقلی🧿 مامان فسقلی🧿 ۱ سالگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی