مامانا کیوی یا توت فرنگی میتونم به دخترم بدم

۵ پاسخ

این میوه ها بدلیل خیلی کم اسیدی داشتن تا ۱سالگی ممنوعه

من توت فرنگی دادم بهش ۶ ماهگی

کیوی جزو مرکبات اسیدیه نمیشه داد

دوتاش حساسیت زاست یک سالگی به بعد بده

هیچکدوم چون حساسیت زا هستن
مخصوصا توت فرنگی

سوال های مرتبط

مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۵ ماهگی