تقریبا مثل دوماهگیه
سلام عزیزم درکل بالاخره ویروس وارد بدن بچه میشه یخورده اذیت میشن اما استامینوفن به موقع بدی خیلی دردشونو کم تر میکنه کمپرس یخ هم حتما بزار درکل زیاد سخت نیست یک شب قبلشم حموم بردم دخترمو وقبل از رفتن به بهداشت استامینوفن دادم
من دیروز واکسن زدم
خدا رو شکر اوکی نلا ❣️
فقط روز اول نیم ساعت گریه شدید کرد که پارافين رو شروع کردم اوکی شد
و دائم تبش رو چک کن عزیزم
همون مثل دوماهگی بود
۳روز پیش واکسن زدم فقط نیم ساعت قبلش قطره استامینوفن بده بعد واکسن هم هر ۴ساعت بهش بعد کوله سرد بنظرم نزاری بهتره
راحت بود خداروشکر فقط روز اول درد گرفت اونم یکم گریه پاراکید دادم آروم شد کاری قبلش لازم نیست بکنی فقط دوست داشتی حمومش کن بعدشم دیگه همون کمپرس و استامینوفن دادن مثل دوماهگی
به منم بگید وچندتاست واکسن چهار ماهگی
مث دوماهگیه
نه سخت نیست .پسر من ک ففط تب داره وکرنه وگرنه مثل بفیه روز هاست
منم ریپ بزنید به منم بگید😂😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.