۷/۸‌دقیقه سکسکه بچه طبیعیه؟😐

۶ پاسخ

دقیقن منم بعضی موقع ها تا ده دقیقه حس میکنم

تا ی رب هم طبیعیه
روزانه ۴ ۵ بارم تکرار بش هم طبیعیه

دقیقا منم الان ۷-۸دقیقس حس میکنم😃

حسش چه مدلیه؟

اره طبیعی

تا ی ربع هم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان آوات💙👶🏻 مامان آوات💙👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری