۶ پاسخ

چرا طبیعی نباشه؟ پسر اول من مدام سکسکه میکرد دکتر میگفت نشونه خوبیه دستگاه گوارشش داره درست کار میکنه و‌کامل میشه

طبیعیه و باید خوشحال باشی چون داره دستگاه تنفسیش کامل میشه برای بیرون اومدن

سکسکه چجوریه؟؟؟؟ مث نبض میزنه؟

برا منم زیاد سکسکه می‌کنه ☺️

سکسکه جنین چجوریه؟🙂

مگه حامله نیستی؟؟

سوال های مرتبط