بچه سکسکه میزنه طبیعیه

۷ پاسخ

آره گلم طبیعیه و خوشحال باش نشونه تکمیل شدن ریه هستش 😀

اره ریه هاش دارن کامل میشن عزیزم

ببخشید اومدم اینجا سوالمو بپرسم تایپیک میذارم اصلا بازدید نمیخوره
ممکنه بچه تو شکم ایست قلبی کنه خدایی نکرده از صدای بلند؟

من متوجه نمیشم اصلا

اره.

اره نشونه رشد و تکامل ریه هست میگن

اره برا منم میزنه

سوال های مرتبط

مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان آوات💙👶🏻 مامان آوات💙👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی