خانما چند هفتگی سزارین شدین ؟

۸ پاسخ

اولی40هفته ودوروز
دومی39هفته و 3روز

۳۸ هفته و یه روز

منم چند روز پیش از دکترم پرسیدم گفت من ۳۸ هفتگی سزارین میکنم

۳۸ هفته و ۵ روز نوشته برام

نامه سزارین من ۳۸هفته و ۵ روز دکترم زده زایمانم

به من گفتند ۳۷ هفته کامل شد باید بیای

همچی خوب باشه ۳۸هفته و چند روز سزارین میکنن مثلا ۳۸هفته و ۳ روز

سووااال منم هست گلم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۷ ماهگی