خانما. سزارین اختیاری چند هفتگی انجام میدهند

۶ پاسخ

۳۸ هفته

۳۸ هفته ۶ روز بود

من ۳۸ هفته و ۴ روز رفتم

از ۳۷ تا ۳۹ بسته به تاریخی که دکتر میده و شرایط خودمون و بچه

از ۳۷ شنیدم انجام میدن با توجه به وزن نوزاد و یه سری فاکتورای دیگه

از۳۷هفتگی باتوجه به شرایط نوزاد

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی