۴ پاسخ

من ۳۶هفته ناممو گرفتم

دکتر به من 35 هفته نامه سزارین را داد. برای 38 هفته و 5 روز

من هفته۳۶ باید برم دکتر همون جا نامه سزارینم رو میگیرم.فکر میکنم از اول هفته۳۸ میشه زایمان کرد تا اواخر۳۹

۳۸یا۳۹ باید سزارین بشی

سوال های مرتبط