نگران نباش به این فکر کن که بهترین موقعیت قرارگیری بچه سفالیک برای رشدش بهتره هممون یه سورپرایز داریم
من کلا بارداری پرریسک داشتم بچه ام سفالیک بود وقت سزارینم داده الان رفتم سونو میگه بچه خیلی پایینه مایع دور بچه هم فوقالعاده زیاده شاید طبیعی دهانه رحمت باز بشه یا کیسه آب پاره بشه 😅😅 الان دقیقا هنگم ولی توکلم به خداس هر چی خیره
منی که دارم لحظه شماری میکنم سفالیک بشه
اره اصلا جونشو ندارم
بعد بزا طبیعی برنامه ای نداشتم نه ورزشی ن چیزی
چون همش استراحت بودم ب خاطر شرایطتم
سزارین دوس داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.