۹ آزادسازی بدون هیچ گونه علائم😑





بارداري بارداري

۷ پاسخ

خیلی عادی تر از همیشه م😂😂

منم روز چهار ازادسازیم و هیچچ علائمی و دردی ندارم

من روز ۱۷ درد پریودی یهو خیس میشم🥲

عزیزم درخواست بده

من روز ۱۲ آزادسازی
درد پریودی دارم

منم ۱۰ ازادسازی ام بدون علائم ایشالله ک بارداریممم

نگران نباش ، من دقیقا ماهی که علائمم کمتر بود باردار بودم

سوال های مرتبط