خیلی عادی تر از همیشه م😂😂
منم روز چهار ازادسازیم و هیچچ علائمی و دردی ندارم
من روز ۱۷ درد پریودی یهو خیس میشم🥲
عزیزم درخواست بده
من روز ۱۲ آزادسازی
درد پریودی دارم
منم ۱۰ ازادسازی ام بدون علائم ایشالله ک بارداریممم
نگران نباش ، من دقیقا ماهی که علائمم کمتر بود باردار بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.