انشالله که گرفته چند روز دیگه یه بی بی بزن
ان شاالله مثبت میشی کارت ب ای وی اف نمیوفته
من احساس پریودی دارم درد سینمم کمتر شده شاید دارم پریود میشم
انشاءالله خیره😘
منم چند ساعت دیگه iui میشم🥲
شما چنتا فولیکول داشتی؟
انشالله میشه عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.