۲ پاسخ

من خودم بارداری های قبلیم بخدا هیچ علایمی نداشتم گاهی شک میکردم که باردارم امیدتو‌ازدست نده انشالا مثبتی

بعضی بارداری ها دیدم بدون علائمه قربونت بشم
مامان میشی بابا این همه نا امیدی عزیز دلم دختر من خیلی قوی هس🍓🫧

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری