ن میدن بود
هم دولتی دارن هم خصوصی ولی من برا خودم بردم
ارع من نبرده بودم گفتن حتما بیارید بعد بستری کردن
دمپایی اونا کوچیک بود من واسه خودم برده بودم
اره.باچی میخای راه بری.بعضی بیمارستان ها دمپایی نمیدن
نه توی کیفی بهتون میدن
بیمارستان دولتی نمیدند
اگه دمپایی تمیز سفید رنگ داری بردار
میشه هم اونجا خرید
اره بردار
بعضی بیمارستانا خودشون میدن بعضی نه
محض احتیاط بردار
خودشون میدن اگه بیمارستان خصوصی میری
بله
اگه خصوصی باشه خودشون کیف بهت میدن
نه خودشون میدن دستمال هم خودشون میدن
اره بردار بعد میخای راه بری سخته کفش بپوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.