۱۳ پاسخ

ن میدن بود

هم دولتی دارن هم خصوصی ولی من برا خودم بردم

ارع من نبرده بودم گفتن حتما بیارید بعد بستری کردن

دمپایی اونا کوچیک بود من واسه خودم برده بودم

اره.باچی میخای راه بری.بعضی بیمارستان ها دمپایی نمیدن

نه توی کیفی بهتون میدن

بیمارستان دولتی نمیدند
اگه دمپایی تمیز سفید رنگ داری بردار
میشه هم اونجا خرید

اره بردار

بعضی بیمارستانا خودشون میدن بعضی نه
محض احتیاط بردار

خودشون میدن اگه بیمارستان خصوصی میری

بله
اگه خصوصی باشه خودشون کیف بهت میدن

نه خودشون میدن دستمال هم خودشون میدن

اره بردار بعد میخای راه بری سخته کفش بپوشی

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا ۲ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی