من هفت شب رفتم عمل نه اومدم بخش چهار صب خوردم اب ولی تا مدفوع نکردم نزاشت چیز دیگ جز مایعات بخورم
وووی جونم مبارکته.
۸ ساعت چیزی نباید خورد ، بعد ۸ ساعت باید اول مایعات خورد مثل چای و نسکافه و ابمیوه و اینا که انرژی بگیری بلند شی راه بری😭
از وقتی بهوش اومدی تو بخش ۴ ۳ ساعت..اولش هم با مایعات سبک اگر تهوع پیدا نکردی کم کم میخوری
تا ۱۲ ساعت میگن چیزی نخورید
به من گفتند ۸ ساعت
۱۵ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.