چند ساعت بعد سزارین باید چیزی نخوری؟

۷ پاسخ

من هفت شب رفتم عمل نه اومدم بخش چهار صب خوردم اب ولی تا مدفوع نکردم نزاشت چیز دیگ جز مایعات بخورم

وووی جونم مبارکته.

۸ ساعت چیزی نباید خورد ، بعد ۸ ساعت باید اول مایعات خورد مثل چای و نسکافه و ابمیوه و اینا که انرژی بگیری بلند شی راه بری😭

از وقتی بهوش اومدی تو بخش ۴ ۳ ساعت..اولش هم با مایعات سبک اگر تهوع پیدا نکردی کم کم میخوری

تا ۱۲ ساعت میگن چیزی نخورید

به من گفتند ۸ ساعت

۱۵ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان دل آوا مامان دل آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد