خانما کسی بیمارستان حضرت علی کرج زایمان کرده ؟

۲ پاسخ

شهید سلیمانی نزدیک خونمونه
یعنی خوبه؟

من پارسال اونجا سقط داشتم، در کل بیمارستان البرز رو ترجیح میدم
جاریم اونجا سزارین کرد، من البرز طبیعی، مادرشوهرم که همراه جفتمون بود میگ البرز بهتره
اینسری اگه به موقع زایمان کنم میرم شهید سلیمانی رفتم زایشگاهشو دیدم هم خیلی تمیز و مرتب بود هم ماماهاش خیلی مهربون بودن، اگرم که باز زایمانم زودرس باشه میرم البرز

سوال های مرتبط

مامان ماهورم و میران مامان ماهورم و میران روزهای ابتدایی تولد
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد