۲ پاسخ

ببرش دکتر اصلا تردد نکن خیلی خطرناکه تو این سن.اریا هم سرماخورد بدون سرفه داشتم سکته میکردم سه بار بردمش دکتر

بخور بزار بالای سرش سرشو گرم نگه دار

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی