من خیلی این حس رو داشتم بعد از عمل آپاندیسم
بعد رفتم گفت بچه اومده پایین
باید استراحت کنی و شیاف استفاده کنی
الان بهترم
کلا فکر کنم بچه بیاد پایین این احساس رو داریم
منم همینم امروز رفتم دکتر
بهم گفت دیگه هیچ کاری نمیشه انجام داد باید طاقت بیاری تا 28هفته ک آمپول ریه و سروم سولفات بزنی
بنظرم این درد رحم و واژن و مقعد و تیر کشیدنه عادیع اکثرا دارن
این عکس کجاست چه زیباست
دلم دریا خواست؟
چجنوبه؟
اره منم تو خواب میخام پهلو ب پهلو بشم زیادترم میشه
من هر روزی که هفته م تغییر میکنه اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.