۷ پاسخ

من زیرسال بود دادم حساسیت داشت پاش سوخت دگ ندادم

من حتی نمیتونم بهش نگاه کنم وایییی اون شاخااالش😰😰😰😰🥺🥹

اره از ۸ ماهگی دادم تو سیر و پیاز سرخش میکنم

اره با قاطی پلو

اره دادم خیلی دوس داره خیلی خوبه واسشون

اره من با سیر و پیاز و ادویه تفت دادم کنارشم سیب زمینی سرخ کرده

اره اگ بخورن😂😂امروز پلومیگو داشتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی