کلن حس میکنم یه نینی تو شکممه😂
اره من حس میکنم ولی خیلی قوی نیس
تو اونهفته ام تقریبا واضح حس میکنی
اما هرچی هفته ها میان بالاتر دیکه تکون خوردنش ام حس میکنی
حرکاتش و لگداشو خیلی واضح تر حس میکنی درحدی ک شاید نتونی بخابی 😂🤝
من حس میکنم لگد میزنه یزره صبحا بعد صبحونه یزره ام شبا در حد ۷ تا ضربه پشت هم بعد شام ولی خیلی حس شیرینیه 🥹💋❤️🫀
من ک چیزی حس نمیکنم و ازین بابت خیلیم استرس دارم
من فعلا هیچ
من ضربه هاشو احساس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.