تو این هفته حرکات نینیتون رو چطور حس میکنید؟

۷ پاسخ

کلن حس میکنم یه نینی تو شکممه😂

اره من حس میکنم ولی خیلی قوی نیس

تو اون‌هفته ام تقریبا واضح حس میکنی
اما هرچی هفته ها میان بالاتر دیکه تکون خوردنش ام حس میکنی
حرکاتش و لگداشو خیلی واضح تر حس میکنی درحدی ک شاید نتونی بخابی 😂🤝

من حس میکنم لگد میزنه یزره صبحا بعد صبحونه یزره ام شبا در حد ۷ تا ضربه پشت هم بعد شام ولی خیلی حس شیرینیه 🥹💋❤️🫀

من ک چیزی حس نمیکنم و ازین بابت خیلیم استرس دارم

من فعلا هیچ

من ضربه هاشو احساس میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان النا و محمد مهدی مامان النا و محمد مهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری