خانوما شما بیشتر حرکات جنینتون کجا حس میکنید نینیتون چیه😍🩷💙

۵ پاسخ

من نمی‌دونم چیه هنوز اما کلا سمت چپمه

من زیر ناف وسط هست جنین هم پسره

از همه جا لگد میزنه پسلم☺️

سمت چپ دختره

عمه جا هست دورش بگردم😍😅 دختره

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق❤️ مامان فندوق❤️ روزهای ابتدایی تولد