فشارم پایینه ۸خطرناکه

۶ پاسخ

۸ پایین نیست که

فشار پایین خطرناک چیز شیرین بخور

توی بارداری طبیعیه
البته اگر حالت بد نیست

من همیشه هشت تا ده هستم
ولی باید ببینی همیشه چندی

من همیشه هشت و نه بودم توی بارداری

تو پایینی من دیشب ۱۵بودم بستری شدم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط