سلام مامانای گل،زیاد تکون خوردن جنین طبیعیه؟ نگران شدم

۵ پاسخ

ای جونم بالاخره حس کردی😍میبینی چه حس خوبیه عزیزم نه اصلا نگران نباش هنوز بعضی وقتا سکسکه میکنه مثلا چن دقیقه😅😍

بر عکس پسر منه آنقدر آروم هست

من چرا پس تکون خوردن حس نمیکنم

شیطون بلاست دیگه...

اره طبیعیه عزیزم فضوله پسره دیه😂😂

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 مامان آقاحسام👦🏻و تودلي🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری