خانم ها کسی زایمان اپیدورال انجام داده

۴ پاسخ

بچه ها اپیدورال یک روش بی حسیه که هم تو زایمان طبیعی استفاده میشه هم تو سزارین. بستگی داره چه نوع زایمانی بکنین.

من انجام دادم
ولی به بیحسی قوی بودم اثر نداشت واسم
۱ ساعت بیحس بودم و معاینه رانفهمیدم و درد نکشیدم اخرشم باز نمیشد رحمم

سوال منم هس

منم این زایمان میرم امید به خدا

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری