خانما کسی زایمان طبیعی انجام داده با اپیدورال؟؟

۳ پاسخ

از کسایی که اپیدورال داشتن توصیه ای که بهم کردن اینکه یا درد بکشی و اپیدورال استفاده نکنی ولی اگه بخوای استفاده کنی همون عوارض سزارین رو داره پس سر و سنگین بریم سزارین بهتره

اره من دوبار سومی هم قسمت باشه حتما میزنم

زایمان اولم با اپیدورال بود

سوال های مرتبط