از کسایی که اپیدورال داشتن توصیه ای که بهم کردن اینکه یا درد بکشی و اپیدورال استفاده نکنی ولی اگه بخوای استفاده کنی همون عوارض سزارین رو داره پس سر و سنگین بریم سزارین بهتره
اره من دوبار سومی هم قسمت باشه حتما میزنم
زایمان اولم با اپیدورال بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.