۳ پاسخ

میشه عکسش بدی چند گرفتی بنی برا خابش گرفتی

وای چه جوری از شیر گرفتی خواهشاً به منم بگو دخترم شدید به سینه وابسته س ،باید زیر سینه بخوابه ،نمیدونم اصلأ باید چیکار کنم😔

مرسده همچنان تو ننو میخابه و واقعا ارامش داره وقتی تاب میخوره،منم برناممه از شیر بگیرمش بعد کم کم عادتشو به ننو بگیرم

سوال های مرتبط