میشه عکسش بدی چند گرفتی بنی برا خابش گرفتی
وای چه جوری از شیر گرفتی خواهشاً به منم بگو دخترم شدید به سینه وابسته س ،باید زیر سینه بخوابه ،نمیدونم اصلأ باید چیکار کنم😔
مرسده همچنان تو ننو میخابه و واقعا ارامش داره وقتی تاب میخوره،منم برناممه از شیر بگیرمش بعد کم کم عادتشو به ننو بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.