۴ پاسخ

عزیزم شوهر منم همینه تازه غر میزنم میگه یه روز به جا من برو سرکار بفهمی تو خونه پادشاهی میکنه بعد جالبه دو دقیقه پسرم غر بزنه عصبی میشه میره تو اتاق درو میبنده کلا مردا همینجورن ماشالا همه مغرور و پر ادعا

وقتایی که خوابه سعی کن اول غذاتو بار بذاری من گاهی دوجور و هرکدامو دو وعده می‌ذارم که اذیتم کرد دیگه استرس غذا رو نداشته باشم
حالا شوهرم هرچی بذاری جلوش میخوره و کلی هم به به میگه و چقدم تشکر میکنه میگه با این بچه و اذیتاش اینم از سرمون زیاده که درست کردی

خداقوت عزیزم

*میزنه

سوال های مرتبط