۵ پاسخ

من از کی باید پیاده روی کنم میخوام ۳۸ هفته زایمان کنم خیلی وزنم رفته بالا نمیتونم اصلا

زود نیست از الان؟

باید سوراخ کنی

عزیزم اگه طبیعی حتمااااااتحرک داشته باش دوش آبببببب خیلی موثره هرروزبروحموم چهاردستو پاباش

نه من زایمان قبلی همینجوری میذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا ❤️یکتا مامان آناهیتا ❤️یکتا روزهای ابتدایی تولد