میخوام برم یه جا دیگه ازمایش تیروئید بدم همش فکر میکنم اشتباهه

۵ پاسخ

خب برو ی ازمایشگاه دیگ
چون بهداشت برای منم اشتباه کرده بود
ولی بعدش زود زود زود برو دکتر ک دارو مصرف کنی میگن برای جنین خطرناکه

شما ام مثل من بعد بارداری گرفتید ؟

یعنی نمیشه آزمایشگاه اشتباه کرده باشه

اوه اوه چقد زیاده
برا من 3.9 بود قرص داد یه ماه پیش 3.5 بود
دکتر گف باید بیاد رو 2.5

همیشه جای معتبر برو.
مگه چنده؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری