خب برو ی ازمایشگاه دیگ
چون بهداشت برای منم اشتباه کرده بود
ولی بعدش زود زود زود برو دکتر ک دارو مصرف کنی میگن برای جنین خطرناکه
شما ام مثل من بعد بارداری گرفتید ؟
یعنی نمیشه آزمایشگاه اشتباه کرده باشه
اوه اوه چقد زیاده
برا من 3.9 بود قرص داد یه ماه پیش 3.5 بود
دکتر گف باید بیاد رو 2.5
همیشه جای معتبر برو.
مگه چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.