از الان
فقط کمرنگ کمرنگ باشه
چایی هیچ خاصیتی نداره
آخه میگن هم کم خونی شدید میاره هم دندونش سیاه میشه خودش خیلی دوست داره ولی من بهش نمیدم
دختر من خیلی وقته میخوره زیاد دوس داره
من همیشه دخترم چایی میدم خیلی چایی دوست داره
من میدم ولی دخترم اصلا نمیخوره صبح هم آب میخوره
من میدم والا
چای فقط اعتیاد داره خاصیتی نداره هرچی دیرتر بهتره
علم جدید میگه کافئین تا۱۲سالگی ممنوعه
من بهش میدم چای کم رنگ صبحا نصف استکان میخوره
الانم میشه بدی کم بده پسر من خیلی چایی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.