۹ پاسخ

شیرخشک

قطره بیلی ناستر با پودر گلوکز و عرق کاسنی قاطی کن بش بدع

دونه انار شیرین فشار بده تو دهن بچه چندتا

گرمی اصلا نخور

با عرق کاسنی شاتره بزار رو بخاری گرم شد کله بدنش بزن با پنبه لباسا زرد نارنجی ن خدت بپوش ن تن بچه کن لباسم زیاد تنش نکن ک بدتر میشه بعد هر غذایی میخوری عرق نعنا بخووور حتما هرچی بیشتر بخوری بهتد

چنده زردیش

دخترم ۲ روز بستری شد ۳ روز دستگاه آوردم که تقریبا ۲۰ساعت زیر دستگاه موند دکتر گفت زردی زیر ۱۵ باشه کم کم خوب میشه با زردی ۱۲بستری شد زردی شد ۱۵ بعد شد ۷ آوردم خونه باز بیشتر شد الان خوبه ،کاسنی عرقش بخور اولش همه همینجورن من شیرخشک دادم مرتب دستشویی کرد بهتر شد

بچه رو گرم نکن لباس کم تنش کن

کاسنی بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان هلیا🥰❤️ مامان هلیا🥰❤️ ۷ ماهگی
مامان خزان مامان خزان ۱۰ ماهگی
مامان خلودی مامان خلودی ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی