7 ماهگی بهتره چون تمام خطرات پشت سر گذاشتی
وقتی انومالی دادی
وقتی جنسیت بفهمی
ولی چون الان وسایل روز میشماره و فردا نسبت به امروز گرون تره من رفتم تقریبا یک سوم سیسمونی رو گرفتم
اسپرت گرفتم ک هم دختر بیاد هم پسر
مثلا تخت کمد کالسکه روروئک سرویس خواب روتختی پتو بخاری مینی واش خورده ریزه ها مثل قابلمه بشقاب شیردوش پستونک این چیزا که نه زیاد دخترونه داره نه پسرونه حالا همه کرم یا طوسی میخرن
۶ ماه ب بعد
البته خدا روزی روسونه خدا خودش بنده هاشو تنها نمیزاره ایشالله همه چیز درست میشه
٦ ماهگي به بعد
منکه بعد تعطیلات عید میریم خرید حدود ۲۵ هفته و ۲۶ میشم
بنظر من جنسیت دونستیم سریع بریم خرید
تا گرونتر از این نشدن
بنظرم ۲۰هفته
۷ ماهگی
بعد از معلوم شدن جنسیت تا سنگین نشدی بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.