بهترین زمان برای سونو ان تی چه زمانیه ؟

۱۷ پاسخ

قبل ۱۲ نرو من یازده هفته و چهار روز رفتم جنسیت و نگفت بهم گفت دوازده میومدی میگفتم ،دوباره پونزده هفته تمام شدم رفتم جنسیت و گفت دیگه تا انومالی طاقت نیاوردم 😁

۱۲/۳.

۱۲ هفته
من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم

12هفته و3روز

هفته12

تو ۱۲ هفته برو.

من دکترم گفت شنبه نوبت نداشت
دیگه یکشنبه نوبت دارم عزیزم
میشم ۱۱ هفته و ۵ روز

سلام عزیزم کی فهمیدی دوقلو بارداری؟ چند هفته؟

من ۱۱ هفته و ۶ روز طبق سونو قلب رفتم
که سونو ان تی گفت ۱۲ هفته و ۱ روز هستی

۱۲هفته و ۵روز رفتم گفت عالیه

هزینش چقدر است با بیمه تکمیلیسونو آن تی

من ۱۳ هفته جنسیت کامل گفت احتمال نداد

الان ۱۰هفته ۲ روزم اگه برم میگه ۱۱ هفته ای

هر وقت سونو رفتم ی هفته جلو گفته با تاریخ پریودم نمیخونه

۱۲هفته اینا من ۱۲و۲ روز بودم

12 هفته

۱۲ هفته رو پر کنی بعد
من ۱۲هفته و ۱روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته بیستم بارداری
مامان فرهان و نیکان مامان فرهان و نیکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قند مامان ♥️👣 مامان قند مامان ♥️👣 هفته هفدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری