بهترین زمان برای تعیین جنسیت چه زمانیه نمی‌خوام خیلی زود باشه

۵ پاسخ

18 هفته به بعد

۱۶ب بعد

۱۸ هفته برای سونو آنومالی

۱۸ هفته که رفتی آنومالی جنسیت و قطعی گفتن

انومالی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملا و تو دلی مامان دخملا و تو دلی هفته ششم بارداری