بچه ها بهترین زمان این ک بگیم حامله ایم چ زمانیه؟

۹ پاسخ

من بعد سونو ان تی و غربالگری اول گفتم که مطمئن شدم خداروشکر نی نی سالمه
فقط به مامانم همون اول گفتم

بعد از سنو ان‌تی

من دوماهه بودم گفتم

بستگی داره به اطرافیانت

من بعد از سونو ان تی به خانواده ها گفتم به بقیه هم بعد از آنومالی

زمان به دنیا اومدن بچه 😂🫠 واقعا اگه عید نمی‌رفتم شهرستان قصدم همین بود 😂😂😂

بستگی به خودتون و شرایطتون داره ، من چون با مادرشوهر و پدرشوهرم تو یه ساختمون زندگی میکنیم همون اول بهشون گفتیم خیلی هوامونو دارن مادرشوهرم اصلا نذاشت دست به سیاه و سفید بزنم کلا این ۵-۶ ماه یکبارم اشپزی نکردم خیلی حواسش بهم هست و خوشحالم که از همون اول فهمیدن . ولی اگه میدونی قراره زیاد سوال بپرسن و کلافت کنن یا فهمبدن و‌نفهمیدنشون فرقی به حالت نداره و درهرصورت خودت همه کارا رو انجام میدی به نظرم بزار یذره دیرتر بهشون بگو مثلا بعد از ان تی ۱۲-۱۳ هفته به بعد

خانواده خودم بعد سونو قلب خانواده همسرم ۱۵ یا ۱۶ هفته بودم تقریبا

بعد تعیین جنسیت یا بعد تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان قند مامان ♥️👣 مامان قند مامان ♥️👣 هفته هفدهم بارداری
مامان سبحان🥰 مامان سبحان🥰 ۷ ماهگی
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری