خانما به کیا کالابرگ کودکان ریختن؟

۶ پاسخ

به ما که ندادن، دهک 7 هستیم

برا ماها ۵۰۰ریختن

ماکه ندیدیم دهک۶هستیم

من پونصد تومنه فک کنم برای بچم
پول مای بیبی هم در نمیاد😭🤣

ب بچه های ک سوءتغذیه دارن میدن .
بهداشت آمار شو داده .
بچت کم وزنه ؟؟
زیر خط نمودار باشه میدن

چن ریختن

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی