خانوما طبق ان تی نامه زایمان گرفتین یا پریودی ؟؟

۷ پاسخ

وزنش ک خداروشکرخوب بود

هیشکدوم😂ان تی ۱۲ام داده بود پریودی ۱۰ام بود اخرین سونو هم ۱۵ام داده بود ۲بهمن زاییدم😂

ان تی

زایمان اولم‌ پریودی

من اصلا تاریخ پریودمو نمیدونم بر اساس انتی قراره فردا بستری بشم

ان تی

فقط انتی

سوال های مرتبط