"""
تجربه زایمان سزارین
"""
👇🏻

تصویر
۱۵ پاسخ

عزیزم میشه بپرسم هزینه بیمارستان چقدر شد

کاش پیاممو ببینی و بگی برا چی جوراب واریس پوشیدی

من بیمارستان راضیه فیروزه بود خیلی خوب بود دکترم انیس قاسمی راد عالی بود
در کل خیلی راضی بودم

سلام عزیزم دکترتون کی بودن

عزیزم ماساژ شکمی بعد بیحسی هم انجام دادن برات ؟ یعنی وقتی حس کامل اومد و درد داشتی ؟

عزیزممم انشالله بسلامتی دکترتون کی بود؟؟

بسلامتی گلم انشاالله خوش قدم باشه
شما میدونید سزارین اختیاری چند میگیرن این بیمارستان

عیبی جانم چقد نازع چشم حسودش کور باشه
خبرشو ببینی گلم 🧿🧿😍😍😍

میشع عکسشو بزاری نگاه کنم
؟ بعد چن کیلو بود وزنش

عزیزدلم قدمش پر خیر برکت باشه

منم الان بخاطر کم بودن اب دور جنین راضی فیروز بستریم🥺دقیقا مثل شما دکتر گفت اگ اینجوری باشه ۳۷ هفته ختم بارداریه ایقدررررر نگرانم و استرس دارم ... مبارکت باشه عزیزم

بسلامتی باشه بچه حالش خوبه سی هفت هفته رو نمی برن دستگاه

بسلامتی عزیزم مبارک باشه
خدا قوت
اب دور بچه چند بود؟

عزیزم بسلامتی قدمش مبارک باشه 😘❤️مرسی که تجربه هاتونو میزارید واقعا از استرس آدم کم میکنه

…………

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۶ ماهگی
مامان طاها وطنین مامان طاها وطنین ۶ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی