منم همینجوری شدم، ولی از ۱۱ ظهر تا ۵ عصر با درد خودم تا ۶ سانت رفتم اما ضربان قلبش افت کرد و منم بردن سزارین و دردی ک کشیدم خیلی بد بود و واقعا سزارین خیلی قابل تحمل تر بود، میگن طبیعی دردش همون موقعش و بعدش درد نداری و سزارین بعدش درد داری و فلان اما درد بعد از سزارین اصلااا قابل مقایسه با درد زایمان طبیعی نیست و خیلی کمتره و من برام راحت تر بود سزارین ...
از اول برین سزارین نه خودتون اذیت کنین نه جون بچه رو به خطر بندازین
عزیزم دکترت خیلی بدرد نخور بوده ولی خداروشکر ختم بخیر شد
۳۶هفته چند کیلو بود
اینم بقیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.