تجربه زایمان طبیعی ک ب سزارین ختم شد😂بنویسم بنظرتون؟؟

۴ پاسخ

بنویس بنویس

من دو ساعت ۱۰ سانت بودم حتی پرینه خوردم اما اورژانس سزارین شدنم

وای از این مدل زایمان فوبیا دارممممم
چون خودم دقیقا به ۵سانت رسیدم بردنم سزارین😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اره بگو خلاصه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۱ ماهگی