حالا یهو خدایی نکرده کیسه اب پاره شد (مهلت شیو نیست که)
یا اخر شب دردت گرفت (حس شیو نیست)
شروع اولین دردات بزن
هفته ای یکبار تمیزکن یهو بزرگ نمیشن نهایت سیخی😂😐
همین امروز فردا برو اپلاسیون کن دیگه خیالت راحته تا دو هفته هم در نمیاد
آره درسته من هر یک روز درمیون طول بارداریم میرفتم حمام مو ندارم اما ژیلت همش تو دستم بود😂🤧برا سزارینمم اورژانسی بودم به خدماتی گفتند ببین اگر نیازه شیوش کن خدماتی نگاه کرد گفت خانوم دکتر مث آینه صافه🙈😂
چرا مهلت هس یهو ک زیاد نمیشه حتی کیسه ابم پاره بشع اندازه حموم وقت هس
دردت که بگیره حس ککاری نداری هرچندکم بهتره. شیو شده باشی همیشع
من برای پسر بزرگم دردم که گرفت رفتم حمام شیو کردم موهامم خشک کردم بعد رفتم
هرروزکه ن ولی هرسه روزبروحمام شیوکن اگ پشم داری شانست نصف شب دردت بگیره چکارمیکنی اونوقت من هرسه روزمیرم امروزم یکم دردداشتم ودیدم بازسیخ شدن رفتم عصرمیرم پیش طبیب ماساژبده شکممو تازودترزایمان کنم
شیو کرده و اماده باش ، چون تو ک نمیدونی دردات الان ماه درده یا درده زایمانه ،خدای نکرده توی حموم نباشی و اتفاقی بیافته واست
همون لحظه دردت شدید نیست ولی خب از قبل آمادگی داشته باشی بهتره چون اون لحظه ممکنه استرس بگیری هول شی
اگه دومیه امادگی داشته باش ولی بازم دردا کم کم شرومیشه فرصت داری دوش بگیری
بهتره تمیز باشی حالا نه هر روز ولی یکی روز در میان برو حموم
زخم خوردس خودش😂
بستگی ب بدنت داره برا بعضیا دردا کم کم شروع میشه و فرصت هست.اما میگن بعضیا خیلی خوش زان یهو دردشون میگیرع یساعت بعد زایمان میکنن دومی رو من شنیدم ندیدم چون خودمم دردام کم کم شروع شد و فرصت دوش گرفتن داشتم و بخودم رسیدم بعد رفتم
نه در این حد نیست که
والا خاهر من پر پشمم. دخترم از من جدا نمیشه ی کاری کنم ک حمومم بامن هست. شوهرمم شبا خستس. فعلا با پشم سر میکنیم. زایمانمونم رسید رسید. خب وقتی نمیشه نمیشه دیگه
نه بابا دردت بگیره از همون اول که شدید نیست میتونی بری حمامتو بری کاراتو بکنی فاصله دردات کم شد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.