۴ پاسخ

خواهش میکنم گلم

اره با شیر دوش الان خوبترم اولاش خیلی زیاد شیر تو گلو میپرید

نه سعی کن زیاد بدوشی و شدتش کم‌بشه نگران نباش نوک سینت که بزرگ بشه به اون ربط نداره خلاصه اولهای شیرت بدوش که جریان زیاد داره دکتر به من اینو گفت منم اینطور بودم

عزیزم فشار شیرت زیاده وزیاد میاد همیشه هر وقت خواستی به بچت شیر بدی اول شیرت بدوش تااز فشارش کمی کم بشه بعد بده

سوال های مرتبط

مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۲ ماهگی