۴ پاسخ

دیوارە رحمە ریزش کردە طبیعیە

دردشدیدکه میگیره بعدش لخته دفع میشه معمولا توپریودی هاهست

عیب نداره منم خونریزی هاهم اینجوری ام

شاید ‌کیست دفع کردی

سوال های مرتبط