اگر از دندوناشون هس.
بابونه رو مثل چای دم کنید رنگش ک زد شد.
با قاشق بریزین توی دهنش ک بخوره ب لثه هاش.
اگر از دندون باشه ن اذیت میکنه ن اسهال میشه ن تب میکنه ون آب دهنش میره
عزیزم پسر من از ۳ماهگی علائمش رو داست اخرای ۴ناهگی ۲تا در آورد 😑😂
دست بزن به لثه هاش اگه دندونش نزدیک باشه کاملا مشخصه و لثه سفت و سفیده . براش ژل سرکننده باریج بگیر بمال به لثه
اخه خود دکتر اولین بار بردم دکتر یه قطره گف واسه دل دردش همیشه پیشمه میدم ولی انگار نه انگار کمرم پاهام دیگه داره میشکنه باااااا فقط سرشو اینورو اونور میکنه
آره بابا
پسر داداش منم داره در میاره
از دهنش فقط آب میاد
هر بی قراری ک مشکل دندون نیس شاید دل درد دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.