۴ پاسخ

اره پسر من میخورد بدتر شده بود رفلاکسش و بیقراری داشت همه داروهاشو قطع کردم تو ۵ماهگی بود فک کنم.دیگه خوب شد
نکسیپد اس امپرازول فاموتیدین همه اینارو خورد تاثیر نداشت داروهاشو قط کردم خوب شد

من از۱۲هم همین برج دارم بهش میدم بی قرار نیست اما مدفوع کردنش بد شده گاهی اسهال میگیره گاهی یجوریه
احساس میکنم برا همین شربتس

نه من از یکماهگی دخترم بهش میدم بیقرار نیس

من ۳ ماهه میدم بچم همیشه بیقراره نمیدونم علتش اینه یانه

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۱ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۱ ماهگی