۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی دنیز چطوره بهتر شده مرخص شد؟

چی زدی حلیم
با جوپرک یا گندم

نوش جونش انشالله ک میخوره

بعد فردا داغ کنی خمیری نمیشه ؟؟؟

گوشت بشه بچسبه به لپ هاش😍😍

سوال های مرتبط

مامان علی آقاوآناجون مامان علی آقاوآناجون ۱ سالگی
مامان گردو(لیانا🩷) مامان گردو(لیانا🩷) ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی