نگییییییر پارچش مث دمکنیه😁
چقد نازه
خیلی قشنگه قرمز بگیر
خیلیییییییی نازه🥹
اینجا یکی از مامانا خودش دوخته بود برا کوچولوش رنگ آبیشو انقد قشنگ بود😍😍
اره قشنگه.تو گوگل سیسمونی بامبی بزن یه سارافون قشنگ داره ۲۹۹ تومن
سفارش بدی یا حضوری اگه حضوری کجا هست
خیلی قشنگ مخصوصا آبیش
واای چقد قشنگگگ آرع بگیر😍
ابیشو بگیر
از کدوم سایت عزیزم؟
وای چه نازه ببینم اسم سایت یا پیجش بگو
بگیییر صورتی فک کنم بیشتر بهش میاد😍
آخه پسر منم آبی زیاد بهش نمیاد واسه این میگم
تز کجا میخوای بگیری؟سایت داره؟
اگه سایته بفرست برا ماهم
آره خیلی نازه
اینم ابیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.