دقیقن پسر منم
موهامو میکشه گاز میگیره جیغ میزنه از کنارمم تکون نمیخوره و نمیزاره تکون بخورم نمیدونم چرا بعد هشت ماهگی اینطوری شده بوده ولی از یکسالگی بدترررر شده
ای خواهر طوری با کن رفتار میکنه انگار صبح تا شب پنجولش میگیرم ظلمش میکنم بد باهاش حرف میزنم . تازه وقتی جایی میریم یا یکی میاد خونه میره بغل اون و اصلا و اصلا بغل من نمیاد تازه میرم سمتش گریه میکنه
انقد من بدبختما
بچه منم همین کار میکنه
انگار حرصی یا هیجانی میشن اینطوری میکنن حالا من خوشم میاد کلی خندم میگیره ولی انگار نباید محل بدی
دختر من بیشتر خسته بشه دندونش درد کنه یا خابش بیاد اینجوری میکنه
پسره منم اینطوری میکنه بهش میگم مامانو ناز کن مامانو بوس کن
ناز میکنه و بوس میکنه دیگچنگ نمیندازه میره دنبال بازیش 😂😂
واکنش نشون نده از سرش میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.