روز اول هر 4ساعت روز دوم و سوم هر 6ساعت بده حتی اگر تب نکرد
من هر ۴ ساعت ی بار میدادم ک بچم هم تب نگیده هم درد
از چهار ماهگی خیلی سخت تره سه روزه گذشته هنوز دخترم تب میکنه و بی اشتهاس لعنت به واکسن
استامینوفن میدن که بعد از واکسن بچه تب نکنه
ن اینکه وایسیم تب کنه بعد بدیم
هر ۴ ساعت باید بدی چون همونه که باعث میشه تبش کنترل شه و بالا نره
و اینکه نه از ۴ماهگی برای پسر من سخت تر بود
استامینوفن بچه ها چیزی نداره ک
بنظر من بده جلوگیری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.