۷ پاسخ

روز اول هر 4ساعت روز دوم و سوم هر 6ساعت بده حتی اگر تب نکرد

من هر ۴ ساعت ی بار میدادم ک بچم هم تب نگیده هم درد

از چهار ماهگی خیلی سخت تره سه روزه گذشته هنوز دخترم تب میکنه و بی اشتهاس لعنت به واکسن

استامینوفن میدن که بعد از واکسن بچه تب نکنه
ن اینکه وایسیم تب کنه بعد بدیم

هر ۴ ساعت باید بدی چون همونه که باعث میشه تبش کنترل شه و بالا نره
و اینکه نه از ۴ماهگی برای پسر من سخت تر بود

استامینوفن بچه ها چیزی نداره ک

بنظر من بده جلوگیری بهتره

سوال های مرتبط