۷ پاسخ

سلام من روز دوم هستم

من روز ۳ هستم حالت پریودی دارم یه ساعاتی طبیعیه؟

سلام
من روز 7 هستم

من سومین روز آی یو آی هستم و چون اولشم واقعا برام سخته کاش بشه 14 روز دیگه بشه

سلام من روز 16آیو ای هستم

سلام من روز ۵هستم

سلااام
من روز دهم آی یو آی

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان دنا مامان دنا قصد بارداری